آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد (قطع نخاع گردن) شهید سیدحسین آملی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد (قطع نخاع گردن) شهید سیدحسین آملی پیام تسلیت صادر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است:
 
بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
شهدا به حق ذخائر معنوی این ملت و نظام هستند. آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و جانبازی در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد، آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرور آفرینی و رشادت شهیدان است، تاریخ جاوید کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار جانبازی آزادگی و شهادت، مردان غیرتمند آن همچون خورشید درخشان پر فروغ گشته است.
 
درود خداوند به همه شیهدان به ویژه شهید سید حسین آملی که سال‌های سال پس از تحمل جانبازی و بیماری دار فانی را لبیک گفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و خانواده شریف آن شهید بزرگوار و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه مردم غیور شهرستان‌های ساری و آمل، از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.
 
نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری
 
 
انتهای پیام/آ
 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درباره شهادت سید حسین آملی

برچسب ها: شهادت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.